Politika kakovosti podjetja OECO d.o.o.
Politika kakovosti podjetja OECO d.o.o. temelji na naši viziji, poslanstvu ter zavezanosti h ključnim usmeritvam našega podjetja ter zavezanosti k izpolnjevanju kupčevih, zakonskih ter vseh ostalih zahtev, ki so relevantna za ustrezno delovanje podjetja.
Kot hitro rastoče storitveno podjetje se zavedamo pomembnosti ustreznega delovanja podjetja, s čimer lahko zagotavljamo ustreznost naših storitev ter posledično zadovoljstvo naših ključnih strank, ob enem pa je to naša ključna prednost pri pridobivanju novega posla.
S samo politiko kakovosti se zavezujemo, da imamo:
- Vzpostavljene procese delovanja v podjetju, ki so ustrezno nadzorovani;
- Kompetenten kader, ki je usposobljen za ustrezno delovanje v posameznih procesih podjetja;
- Vzpostavljen sistem ocenjevanja tveganj in posledično prepoznane ukrepe;
- Vzpostavljen sistem stalnih izboljšav;
- Vzpostavljeno delovanje podjetja po vseh zakonskih zahtevah.
Najvišje vodstvo se poleg zgoraj naštetih točk zavezuje tudi:
- Da bo skrbelo za implementacijo, vzdrževanje ter nenehno izboljševanje sistema vodenja kakovosti ISO 9001:2015;
- Da bo implementiralo politiko kakovosti v podjetju ter jo ustrezno predstavilo vsem zaposlenim;
- Nudilo podporo vsem zaposlenim pri njihovem delu v podjetju OECO d.o.o.;
- Zagotovilo ustrezno partnersko sodelovanje s ključnimi dobavitelji / izvajalci storitev;
- Prepoznalo zahteve in pričakovanja vseh zainteresiranih strani ter se do njih tudi opredelilo.
Datum: 07.08.2024
Direktor: Milan Šebalj